سروربوت نیمباز

 

 

بیست و دوم بهمن، در حكم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود كه نعمت ولایت، اتمام نعمت و تكمیل نعمت الهى، براى ملت ایران صورت عملى و تحقق خارجى گرفت. (مقام معظم رهبری)

بیست و دوم بهمن، براى ملت ما در حكم عید فطرى است كه ملت در آن، از یك دوران روزه‏ى سخت خارج شد؛ دورانى كه محرومیت از تغذیه‏ى معنوى و مادّى را بر ملت ما تحمیل كرده بودند. (مقام معظم رهبری)

بیست و دوم بهمن، در حكم عید قربان است؛ زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود كه ملت ما اسماعیل هاى خودش را قربانى كرد. (مقام معظم رهبری)

امام، راه آزاد زیستن، كامل شدن، ساختن زندگى به شكلى كه مورد رضاى خدا و دستور اسلام است، سازندگى حقیقى زندگى و عدم سازش با قدرتهاى ضداسلامى را به ما نشان داد. اینها، براى ما درسهاى بیست و دوم بهمن است. (مقام معظم رهبری)

راهپیمایى بیست‏ودوم بهمن مظهر اقتدار ملى است؛ نشان‏دهنده‏ى عزم عمومى ملت ایران است؛ مظهر همان چیزى است كه هر دشمنى را در هر حد و اندازه‏یى از اقتدار نظامى و توانایى‏هاى تبلیغاتى و سیاسى، مرعوب مى‏كند. (مقام معظم رهبری)

دهه فجر، یادبود حیات دوباره ملت ایران و كشور عزیز ماست. مردم این ایام را جشن مى‏گیرند و حق دارند جشن بگیرند. (مقام معظم رهبری)

یادبود دهه فجر، خود مانع بزرگى در راه تحقق این هدف است. سعى مى‏كنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم مى‏آورد. سعى مى‏كنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست. (مقام معظم رهبری)

دهه فجر براى كشور ما یك فرصت تاریخى بود و ملت ما را از یك حصار بسیار خطرناك خارج كرد. تا وقتى یك ملت در حصار استبدادِ یك حكومت وابسته و فاسد و ضدّ مردم و ضدّ فرهنگ و دین قرار دارد، هیچ چیز زیبا و مطلوبى كه زندگى آنها را از لحاظ مادّى و معنوى اعتلاء بخشد و پیش ببرد، نمى‏تواند در بین آنها پا بگیرد. (مقام معظم رهبری)

ایّام دهه فجر براى ملت ایران، روزهاى فراموش نشدنى است. از هنگام ورود امام تا وقتى كه به‏كلّى كمر طاغوت به دست این مردم شكست، این ملت روزهاى پُرشكوه و پرحماسه‏اى را گذراند. دهه فجر، مظهر آن شكوه و عظمت و فداكارى ملت ایران است. عزّت ایران و ایرانى، بلكه عزّت اسلام و مسلمین، در این دهه، به‏دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه‏گذارى شد. (مقام معظم رهبری)

اولین انقلابى كه با مردم شروع كرد، با مردم ادامه داد، حرف خود را عوض نكرد، راه خود را تغییر نداد و اهداف خود را كم و زیاد نكرد، انقلاب اسلامى ایران است. (مقام معظم رهبری)

دهه فجر عیدی است كه یك تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع كرد . مقام معظم رهبری

دهه فجر مظهر شكوه و عظمت و فداكاری ملت ایران است . مقام معظم رهبری

دهه فجر ، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است . مقام معظم رهبری

دهه فجردر تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند به شمارمی رود. مقام معظم رهبری

22 بهمن روز تجدید عهد با انقلاب ،‌امام و اسلام است . مقام معظم رهبری

وحدت كلمه و حضور خود را در صحنه حفظ كنید و یاد امام و انقلاب را زنده نگه دارید . مقام معظم رهبری

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاكمیت ارزشهای معنوی بوده است . مقام معظم رهبری

انقلاب و نهضت امام (ره ) برای حاكمیت اسلام بود . مقام معظم رهبری

خط انقلاب ، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین است . مقام معظم رهبری

حفظ حیثیت و آبروی انقلاب اسلامی و نظام ، امروز بر همه واجب است . مقام معظم رهبری

وحدت ، كلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب ما بوده است . مقام معظم رهبری

این انقلاب ، بی نام خمینی (ره ) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست . مقام معظم رهبری

انقلاب اسلامی با اتكاء به قدرت مردم ، آسیب ناپذیر است . مقام معظم رهبری

دهه فجر آئینه ای است كه خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعكس شد . مقام معظم رهبری

زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است . مقام معظم رهبری

ب

:: موضوعات مرتبط: جملات زیبا از مقام معظم رهبری در مورد دهه فجر، ،
نويسنده : حسین


صفحه قبل 1 صفحه بعد